Donnerstag, 29. Mai 2008

| girasole | conlivia |

[zur geburt]


[zur konfirmation]


3 Kommentare:

Jes hat gesagt…

Oj oj så fina dinna klänningar är när du blandar stickat och tyg :) Vilken sickmaskin har du? är den svår att lära sig?
Hoppas det är OK att jag frågar & kommenterar på svenska, tyska kan jag inte och stava på engelska är inte min starka sida så svenska går fortast & är enklast. Tyvärr så förstår ju bara du :)

ka. hat gesagt…

wau! unglaublich schön...girasole übertrifft schon fast die die sonne selbst und so perfekt und ins detail gearbeitet, wirklich toll.

v e r a . hat gesagt…

sluta bara inte att skriva på svenska! jag är så glad att få prata/skriva lite på svenska ibland!
jag har en gammal toyota-stickmaskin som jag en vacker dag fick av min svärmor (om jag nu vore gift...).
i början var det lite krångligt men man lär sig fort, men jag har ju bara stickat räta (säger man så?) och utan mönsterkort - men det ska jag snart våga...